Skundų procedūra
Prekės grąžinimas ir skundo pateikimas dar niekada nebuvo toks paprastas! Visada turite galimybę atsisakyti pirkimo per 60 dienų, nenurodydami priežasties. Kaip tai padaryti?
Standartinio dydžio prekėms (iki 30 kg ir iki 60 cm ilgio)
Užpildykite pretenzijos pateikimo formą
Užpildykite pretenzijos formą internetu čia.
Rūpestingai supakuokite norimą grąžinti prekę.
Prekes, dėl kurių teikiate skundą, atsiųskite mums atgal. Būtume dėkingi, jei į pakuotę įtrauktumėte savo užsakymo numerį arba vardą (tiesiog parašykite ant popieriaus lapo), kad galėtume kuo greičiau identifikuoti siuntą.
Supakuokite prekę taip, kad transportavimo metu ji nebūtų pažeista. Dūžtantiems gaminiams naudokite laikraščius arba burbulinę plėvelę.
Pasirinkite jums patogiausią grąžinimo metodą
Norėdami išsiųsti prekes atgal, pasirinkite vieną iš toliau pateiktų parinkčių. Prekes nemokamai paimsime iš jūsų namų ar biuro arba galėsite jas perduoti viename iš DPD pristatymo punktų.
Visi grąžinimo būdai yra nemokami.
Prašome palaukti, kol jūsų skundas bus išnagrinėtas
Jūsų skundą išnagrinėsime per 30 dienų. Mes padarysime viską, kad tai būtų padaryta kuo greičiau. Tais atvejais, kai mes nepriklausome nuo gamintojo, kad išspręstume pretenziją, galite tikėtis, kad pretenzija bus išnagrinėta per vieną savaitę.
Didelio dydžio prekėms (virš 30 kg ir ilgiausiai kraštinei esant ilgesnei nei 60 cm)
Užpildykite pretenzijų formą taip pat, kaip ir standartinio dydžio prekėms, ir susisiekite su mumis paskutiniame žingsnyje, kad pasirinktumėte pristatymą.
Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir suplanuokite didelių gabaritų prekių atsiėmimo datą.
El. paštas: info@kulina.lt
Grąžinimai/skundai - praktinė informacija
- Jei pristatymo metu pakuotė ar gaminiai yra akivaizdžiai pažeisti, prieš ir po išpakavimo nufotografuokite ir ne vėliau kaip per 24 valandas atsiųskite mums el. paštu info@kulina.lt. Arba galite siųsti nuotraukas kaip priedą, jei skundo formą pildote internetu.
- Jei prekes siunčiate atgal mūsų dėžutėje, nuplėškite originalią siuntimo etiketę su adresu arba priklijuokite naują, kad originalo nesimatytų.
- Galite stebėti grąžinimo / skundo proceso būseną Retino programėlėje. Jei užpildėte internetinę grąžinimo/ skundo formą, gausite nuorodą, leidžiančią stebėti savo užsakymo būseną ir nedelsiant susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu. Jei naudosite atspausdintą grąžinimo formą, kuri pridedama prie kiekvieno mūsų užsakymo, po siuntos pristatymo į mūsų sandėlį gausite nuorodą, leidžiančią sekti grąžinimo/skundo būseną.
- Skundų procedūra yra verslo sąlygų dalis.
Pasirinkite patogų grąžinimo metodą
Atsiėmimas iš bet kurio adreso per DPD kurjerį arba perdavimas DPD atsiėmimo punkte.
Žiūrėti daugiau Žiūrėti mažiauInternete užpildykite grąžinimo paėmimą čia. Pasirinkus paėmimą pasirinktu adresu, siuntos etiketę pristatys kurjeris.
Paėmimo dieną gausite SMS žinutę su nurodytu laiku, kada atvyks kurjeris.
Arba galite atnešti paketą į bet kurį DPD Pickup atsiėmimo punktą. Tokiu atveju ant pakuotės priklijuokite etiketę. Gausite ją el. paštu užpildę formą.
DPD paėmimas ir pristatymas pristatymo punkte yra nemokamas.
Siųskite pakuotę OMNIVA nurodytu adresu (iš savo santaupų):
OMNIVA LT (sorting center) – Packeta International
92771537
Aviacijos g. 6 Karmėlava
LT-54462, Kaunas Lithuania
Lithuania
Tokiu atveju aiškiai užrašykite kodą 92771537 ant pakuotės.
Be šio kodo siunta negalės būti perduota sandėliui.
Kitų vežėjų siunčiamos siuntos nebus apdorojamos ir bus grąžintos siuntėjui.
Pristatymo kvitą mums siųskite adresu info@kulina.lt, mes padengsime jūsų siuntimo išlaidas.
Grąžinimai ir skundai - internetinės grąžinimo formos
Pirmame žingsnyje pasirinkite norimos atidaryti bylos tipą. Norėdami tai padaryti, jums reikės užsakymo numerio ir el. pašto adreso, kurį įvedėte pateikdami užsakymą.
Dažniausiai užduodami klausimai
Ar turiu grąžinti prekes savo lėšomis?
Teikiame aukščiausios kokybės paslaugas, taip pat ir prekių grąžinimo atveju. Pasirinkus paėmimą iš jūsų adreso per DPD kurjerį, paliekant pakuotę DPD atsiėmimo punkte, kitame atsiėmimo punkte ar mūsų parduotuvėje, grąžinimas jums nemokamas.
Jei nuspręsite naudoti savo kurjerį, atsiųskite mums kvito kopiją ir mes jums kompensuosime siuntimo išlaidas.
Kiek laiko užtrunka skundo nagrinėjimas?
Jūsų skundas bus išnagrinėtas per 30 dienų nuo prekių, dėl kurių teikiate skundą, pristatymo į mūsų sandėlį dienos.
Kaip skundas apdorojamas?
Atsiųskite prekę mums nemokamai per DPD kurjerį arba atneškite į vieną iš DPD pristatymo punktų.
Skundo būseną galite stebėti Retino programėlėje. Sukūrę užklausą gausite nuorodą kartu su informacija apie procedūrą.
Kaip supakuoti grąžinamas prekes ir kas turi būti pakuotėje?
Atsiųskite norimas grąžinti prekes, jei įmanoma, originalioje pakuotėje kartu su atspausdinta grąžinimo forma, kuri buvo pakuotėje (arba jei jos nebeturite, tiesiog užpildykite internetinę formos versiją čia).
Supakuokite prekes taip, kad jos nebūtų pažeistos transportavimo metu. Dūžtančioms prekėms naudokite laikraštį arba burbulinę plėvelę.