DUK

Užsakymas
Mokėjimas
Siuntimas
Keitimas, grąžinimai, skundai
Daugiau klausimų

Kaip pakeisti arba atšaukti užsakymą?

Kuo greičiau susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda el. paštu info@kulina.lt.
Pridavus užsakymą kurjeriui, siuntimo įmonės nebeleidžia mums atšaukti ar pakeisti užsakymo.
Jei norite ką nors užsisakyti papildomai ar pakeisti prekes, mielai jums prekes atsiųsime nemokamai atskira siunta, todėl jums nereikės laukti pristatymo ir pirminio užsakymo grąžinimo.
Jei siuntą gavote, bet ji jūsų nebedomina, galite tiesiog grąžinti ją nemokamai.
Išsamią informaciją apie grąžinimo tvarką rasite adresu: https://www.kulina.lt/viskas-apie-apsipirkima/kaip-atlikti-prekiu-grazinimas/.

Kaip gauti sąskaitą faktūrą už užsakymą?

Elektroninę užsakymo sąskaitą faktūrą atsiųsime el. paštu, kai tik perduosime siuntą pasirinktam kurjeriui.

Kur galiu sužinoti savo užsakymo būseną?

Jei esate registruotas kulina.lt vartotojas, informaciją apie užsakymo būseną rasite prisijungę prie savo paskyros skiltyje Mano paskyra – Mano užsakymai. Taip pat informuosime apie jūsų užsakymo išsiuntimą el. paštu, kurį įvedėte kurdami užsakymą. Siuntą taip pat galite sekti transporto įmonės sistemoje – išsamesnę informaciją rasite adresu https://www.kulina.lt/kulina-2/uzsakymo-busenos-sekimas/.

Kokius mokėjimo būdus galima naudoti?

Mokėkite taip, kaip esate įpratę. Kulina parduotuvėje galite rasti visus įprastus mokėjimo būdus. Išsamią informaciją rasite paspaudę nuorodą https://www.kulina.lt/viskas-apie-apsipirkima/mokejimo-budai/.

Ar mokėjimo operacijos yra saugios?

Daug dėmesio skiriame operacijų ir pervedimų saugumui. Duomenis, kuriuos pateikiate registracijos metu, naudoja tik Kulina. Visi asmens duomenys laikomi konfidencialiais ir tvarkomi pagal „Asmens duomenų apsaugos“ įstatymo nuostatas. Naudojame pažangiausias saugumo technologijas, kad apsaugotume internetines mokėjimo operacijas.

Kaip pritaikyti nuolaidos kuponą?

Įdėkite prekes į krepšelį. Pirmajame pirkinių krepšelio žingsnyje pažymėkite langelį „Turiu nuolaidos kodą/dovanų kuponą“. Tada pamatysite laukelį, kuriame galėsite įterpti nuolaidos kodą:
Coupon
Patvirtinkite mygtuku „Pridėti“. Jei nurodytas nuolaidos kodas galioja, kainos bus perskaičiuotos į kainas po nuolaidos ir bus rodoma nauja krepšelio vertė.

Ar galima vienu metu naudoti kelis nuolaidų kodus?

Vienam užsakymui galima naudoti tik vieną nuolaidos kodą. Išimtis yra dovanų kuponai – čia suteikiame galimybę pritaikyti nuolaidos kodą ir tuo pačiu metu pritaikyti dovanų kuponą, rašykite mums adresu info@kulina.lt, nes turime pateikti vieną iš kodų rankiniu būdu, po to, kai gausime užsakymą. Šis neautomatinis koregavimas apriboja mokėjimo parinktis tik grynaisiais pristatymo metu arba banko pavedimu, nes išsiuntę užsakymą sumažiname galutinę kainą.

Kaip išpirkti dovanų kuponą?

Kadangi žinome, kaip kartais sunku išsirinkti dovaną (ypač jei tam žmogui "tikrai nieko nereikia"), jums paruošėme dovanų kuponus – su IŠSKIRTINĖMIS ir NEstandartinėmis naudojimo sąlygomis. Iš tikrųjų! Išsamią informaciją rasite čia: https://www.kulina.lt/kaip-panaudoti-kulina-kupona/.

Ar teikiate nemokamą pristatymą?

Taip, jei užsakote už daugiau nei 249 eurus, mes pristatome nemokamai. Išimtis – didelių gabaritų siuntų pristatymas ant paletės, kuriam nemokamo pristatymo nesuteikiame.

Kiek kainuoja siuntimas?

Pristatymo kaina skiriasi priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo. Visą informaciją apie kurjerius ir pristatymo punktus, įskaitant kainoraštį, rasite adresu https://www.kulina.lt/viskas-apie-apsipirkima/pristatymo-parinktys/.

Ar užsakytas prekes galima atsiimti asmeniškai?

Taip, prekes galite atsiimti asmeniškai viename iš Paketa pristatymo punktų. Filialų sąrašą ir išsamesnę informaciją apie šią parinktį rasite čia.

Koks pristatymo laikas?

Sandėlyje turime visas prekes, kurias matote svetainėje. Jūsų užsakymą kurjeriui perduodame kitą darbo dieną (atsiskaitant banko pavedimu, pristatymo laikas ilgesnis 1-2 darbo dienomis). Pirkinių krepšelyje matysite numatomą pristatymo laiką.

Ar grąžinant prekes turiu pasirūpinti savo lėšomis?

Teikiame aukščiausios kokybės paslaugas, taip pat ir grąžinant prekes. Pasirinkę prekių atsiėmimą per DPD kurjerį, pristatykite prekes į DPD atsiėmimo punktą, grąžinimas jums nemokamas.
Jei nuspręsite naudoti savo vežėją, atsiųskite mums kvito kopiją ir mes grąžinsime grąžinimo pristatymo išlaidas.
Daugiau informacijos rasite čia: https://www.kulina.lt/viskas-apie-apsipirkima/kaip-atlikti-prekiu-grazinimas/.

Ar taip pat grąžinate pinigus už pristatymą?

Jei siunčiate atgal visą užsakymą, taip pat grąžinsime pinigus už pristatymą. Grąžinant tik kai kurias prekes, grąžiname tik šių prekių kainą.

Kada gausiu pinigus už grąžintas prekes?

Jei mokėjote per GoPay/ Stripe šliuzą (mokėjimas kreditine/ debeto kortele, momentinis pervedimas, GooglePay arba ApplePay), suma bus grąžinta į sąskaitą, susietą su debeto/kredito kortele, iš kurios buvo atliktas mokėjimas. Atsiskaitant grynaisiais pristatymo metu arba įprastu banko pavedimu, lėšas pervesime į jūsų nurodytą sąskaitą grąžinimo formoje (spausdinta arba internetu). Grąžinimas bus atliktas per 7 dienas (vėliausiai) nuo grąžinamos prekės pristatymo į mūsų sandėlį dienos.

Kiek laiko užtrunka skundo apdorojimas?

Jūsų skundas bus apdorotas per 30 dienų nuo prekių, dėl kurių nurodyta pretenzija, pristatymo į mūsų sandėlį.

Kaip apdorojama paraiška?

Atsiųskite mums prekę nemokamai per DPD kurjerį arba palikite DPD atsiėmimo vietoje.
Retino programėlėje galite stebėti paraiškos būseną. Sukūrę užklausą, gausite nuorodą kartu su informacija apie procedūrą.
Daugiau informacijos rasite: https://www.kulina.lt/viskas-apie-apsipirkima/kaip-veikia-skundai/.

Kaip turėčiau supakuoti grąžinamus produktus ir kas turėtų būti pakuotėje?

Norite mums grąžinti produktus, jei įmanoma, siųskite originalioje pakuotėje kartu su atspausdinta grąžinimo forma (jei nebeturite spausdintos versijos, tiesiog užpildykite internetinę formos versiją čia).
Supakuokite gaminius taip, kad jie nebūtų pažeisti transportuojant. Dūžtančioms prekėms naudokite laikraštį arba burbulinę plėvelę.

Ką daryti, jei negavau pinigų per 14 dienų nuo grąžinimo?

Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo centru šiuo el. paštu: info@kulina.lt, nedelsdami patikrinsime, ar pinigai yra grąžinti.

Ką daryti, jei gavau kažką kitokio arba jei kažko trūksta?

Praneškite apie tai naudodami internetinę Retino formą, kurią rasite ČIA ir pasirinkite atitinkamą užklausos tipą. Susisieksime su jumis kuo greičiau ir padėsime viską sutvarkyti pagal jūsų lūkesčius.

Nežinau kokius peilius rinktis (puodus, keptuves...). Ar kas nors gali man patarti?

Žinoma, mums tai malonu. Jei ieškote pagrindinės virtuvės įrangos (peilių, puodų, keptuvių, grotelių...) parengėme jums galutinius apsipirkimo vadovus: https://www.kulina.lt/pirkini-vadovai/. Taip pat galite mums parašyti arba skambinti. Esame čia dėl jūsų.

Norėčiau išsirinkti dovaną Kulina parduotuvėje, gal galite patarti?

Džiaugiamės galėdami tai padaryti! Paruošėme jums keletą dovanų vadovų – nesvarbu, ar ieškote dovanos vestuvėms, savo vyrui ar žmonai, maisto gaminimo ar vyno mėgėjams, visada rasite daug įkvėpimo.
Peržiūrėkite mūsų dovanų vadovus ir esame tikri, kad galėsite ką nors išsirinkti sau: https://www.kulina.lt/gift-guide/.

Ar galiu iš jūsų nusipirkti dovanų kuponą?

Taip, bet mūsų dovanų kuponai yra daug daugiau nei įprasti dovanų kuponai. Jie yra AUKŠTESNIO standarto ir turi NEstandartines naudojimo sąlygas (pvz. gavėjui grąžinsime visą kupono vertę, jei jis negalės nieko išsirinkti, o tai mažai tikėtina). Iš tikrųjųi!
Daugiau informacijos čia: https://www.kulina.lt/dovanu-kuponai/.

Neradote atsakymo į savo klausimą?

Rašykite el. paštu info@kulina.lt ir mes mielai atsakysime į visus jūsų klausimus.